Firemná identita

Aj vás zaujíma čo to je a či ju potrebujete?

Nie je to len logo či produkt, ste to vy ako celok.

Firemná identita by mala prezentovať vašu značku tak, aby vyzdvihla jej prednosti, ktoré sú pre vás jedinečné a to, čo chcete, aby si zákazníci zapamätali a na čo si spomenuli ako na prvé, keď sa povie vaše meno. Firemná identita je pre každú firmu jedinečná, vystihuje jej zameranie, históriu či smerovanie, je  stále konzistentná.

Prostredníctvom firemnej identity vás okolie vníma, vytvárate emócie. V silnom konkurenčnom prostredí je dôležité odlíšiť sa a poukázať práve na vaše silné stránky, stať sa zapamätateľným a jednotne komunikovať s okolím. S dobre premyslenou a spracovanou firemnou identitou to dokážete.

Firemnou identitou komunikujete so zákazníkmi. Hlavným cieľom dobrej firemnej identity je odlíšiť sa od konkurencie. Je to vaša „komplexná vizitka“, celková vizuálna stránka, ako sa verejnosti a svojmu okoliu prezentujete. Vďaka tomu si vás zapamätajú. Ako si ma spotrebiteľ vybrať na širokom trhu podobnýh produktov či služieb? Musíte sa odlíšiť a dať o sebe vedieť, odprezentovať sa čo najlepšie a posielať navonok vždy tú istú správu, že ste to vy, ste overenou voľbou a môžu sa na vás spoľahnúť, ak si na trhu nevedia vybrať. Získate si tak obľubu a dôveru zákazníkov. Ak niekto uvidí váš leták, na prvý pohľad bude vedieť, že ste to vy.

Ako si firemnú identitu uchovám?

Uchováte si ju v takzvanom grafickom manuále. Je to dokument obsahujúci informácie o tom, ako vaša značka vyzerá, aký ma charakter, obsahuje pokyny o tom, ako tvoriť vaše materiály, aké farby používať, ako by mali graficky vyzerať vaše newslettery, plagáty, bannery či prezentácie. Sú to v podstate pravidlá, akými keď sa pri zadaní bude riadiť aj cudzí grafik, pripraví vám materiály podľa vášho vkusu, stále to budete vy, vaši zákazníci vás spoznajú či podľa polepu na aute alebo podľa reklamy na sociálnych sieťach.

Čo tvorí firemnú identitu?

Paleta farieb charakteristická pre vašu značku, typ písma, logo, web stránka, produktový katalóg, reklamné predmety (tričká, perá, kalendáre, šálky), vizitky, obal výrobku, hlavičkový papier na rôzne dokumenty, cenové ponuky, letáky, reklamné bannery, svetelné reklamné pútače, billboardy, polepy áut, výkladov predajne či kancelárie, zariadenie interiéru firmy.

Firemnú identitu nemusia mať len firmy, vytvára sa aj pre mestá či obce, regióny, divadlá alebo dokonca podujatia. Musí vystihovať ich podstatu a zachovať si jednoliate základné poslanie.

Reklamné predmety

Dajte o sebe vedieť a zviditeľnite sa u svojich zákazníkov a partnerov. Upútajte pozornosť, potešte ich drobnosťami, prejavte vďaku a pripomeňte sa im zároveň. Práve reklamné predmety vám na to dávajú skvelú príležitosť.
Posilníte si nimi svoj imidž a upevníte dôveru vo vašu značku. Využite ich silu vo svoj prospech. My vám poradíme pri výbere tých správnych reklamných predmetov pre vašu značku a zameranie.
Reklamné predmety ako perá, tričká, kľúčenky, kalendáre či diáre vašich partnerov a zákazníkov milo prekvapia a potešia.